Kiko Long Lasting Sticks // Dayanıklı Kalem Farlar -05, 06 ve 37


13 Nisan 2015 Pazartesi

Kuzimin getirmiş olduğu Kiko ürünleriyle devam ediyoruz... Bu sefer, benim favorilerim olan Long Lasting Stick'lerin 3 renginden bahsedeceğim.


Bu farları almaya hiç niyetim yokken, yine, Gözde'nin dürtmesiyle yalnızca bir değil, üç rengini birden isteyivermişim (o ara şuurmu kaybetmiş olabilirim; ama iyi ki öyle olmuş). Long Lasting Stick'ler, 8 saat kalıcılık vaadeden kalem farlar. Oldukça bol rengi mevcut. Ben renklerini seçerken kayboldum diyebilirim. 



37 numara Gözde'nin bana önerisi olan kızıl-bordo ve sedefli bir far. Bu renklere zaafım... evet, biliyorsunuz, tekrar etmiyorum! Tüm göz kapağında fazla kırmızı durduğu için ben yalnızca gözün dış kısmına gölge yapmak için kullanıyorum, alt kirpik diplerine uyguluyorum ya da diğer kızıl-bordo farlara baz yapıyorum.

05 numara hafif sütlü kahveye de çalan bir gül kurusu. Yapısı tende sedefli görünse de, aslında daha çok ışıltılı bir far. Ayrıca göz kapağında daha koyu bir renk veriyor. Bu rengi tüm göz kapağıma uygulayıp gözün dış kısımlarını daha mürdüm bir farla belirginleştirmek, ya da  gölge rengi olarak kullanmak mümkün. Ama ben daha çok sür-dağıt-çık kolaylığını yaşamayı seviyorum!

06 numara da yeşile dönük bir altın rengi ve yine ışıltılı bir far. Göz kapağında daha kahve duruyor (sürprizli ürünlermiş). Bu renk benim için tamamen sür-dağıt-çok rengi; kahve, siyah ya da yağ yeşili farlarla da kombinlemek mümkün; ama bentek başına performansından mutluyum.

Üstten alta: 05, 06, 37

Soldan sağa: 37, 06, 05

Ben bu farları kullanırken altlarına baz kullanmıyorum ve benim son derece yağlı göz kapaklarımda gün sonuna kadar dayanıyor. Hava nispeten sıcaksa, biraz çizgilenme/birikme yapabiliyor. Gayet kolay sürülüp rahatça dağıtılabiliyor. Bu farlarla ilgili memnun olmadığım tek bir nokta yok!

Kiko Long Lasting Stick No. 06 (tek başına)

Kiko Long Lasting Stick No. 05 (gözün dış köşesinde MAC Sketch ile gölge)

Kiko Long Lasting Stick No. 37 (gözün dış köşesine gölge olarak)

Kiko ne yazık ki ülkemizde satılmıyor; bu yüzden imkanınız olursa gittiğinizde kendiniz lütfen bu farlardan alın, olmazsa da Kiko satılan ülkelerden birine seyahat eden arkadaşlarınızdan ısrarla isteyin :)

Mutlu haftalar!

(NOT: Kaş muhabbetiyle ilgili olarak... geçenlerde Essiebutton'ın bir videosunu izliyordum... Kaşlarının uzadığından ve aldırmaya gidemediğinden bahsetti ve sonra "evet kötü durumdalar ama şurda biz bizeyiz; herhalde kimse çok fazla takılmaz" dedi. İçimden "gelsin bir de Türkiye'ye görsün" diye geçirdim... yani gerçekten, şurda çoğunlukla kız kızayız; ortada verilen bir emek varken ağır konuşmak yerine halden anlasak ne güzel olur... sevgiler!)








12 yorum

  1. 37 numaraya bayıldım bayıldım öldüm hatta burada.. bir fırsatını yakalarsam kesin alırım onu güle güle kullan..-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih 37 çok güzel ama zor renk... umarım bulup alırsın, öperim İrem'cim!!!

      Sil
  2. Hepsi çok hoşmuş ama 37'ye aşık oldum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj Maceraları, 37 çok coşkulu; ama, kullanması biraz zor :) Öperim!

      Sil
  3. Bu kalem farlar benim de favorim! Kaç rengi var bilmiyorum bende :) Sendekilerden 05 numarasını tam senin dediğin gibi sür-dağıt-çık olarak kullanmayı çok seviyorum. Ayrıca bu rengi alt kirpik diplerimde kullanmayı da çok seviyorum. Öyle de denemelisin. 37 numarayı Görkem de anlatmıştı, şimdi iyice merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru, gerçekten ben de keşke daha çok rengini isteyesmişim dedim. Mayıs'ta İtalya'ya bir arkadaşım gidecek, ona bir kaç renk daha söyleyeceğim sanırım :)) Alt kirpik diplerinde de deneyeceğim kesinlikle, sevgiler!

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel duruyor, 37 numaranın tonlarına ben de bayılıyorum. Kaş mevzusunda ise; son zamanlarda her mecrada insanların fütursuzca önüne geleni eleştirdiklerini görür oldum. Sanki kendileri kusursuzlarmışçasına halden dertten anlamadan; yakıp yıkarak eleştirmek haklarıymış gibi davranıyorlar. Sanırım böylelerini görmezden gelmek yapılabilecek en mantıklı şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bea Theo, evet o tonlar favorim benim de! Gerçekten bu ara eleştiriler çok fena. Takılmamaya çalışsa da insan bir hayret ediyor. Genelde görmezden geliyorum; ama bazen de gerçekten bir şeyler söylemek istiyorum. Bu da o anlardan biriydi :) Sevgiler :)

      Sil
  5. Hihi 23 nisan çabucak gelsinnnnn ve ben bunlara gideyimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahannn.. çok şanslısın!!!! İyi yolculuklar, iyi eğlenceler ve keyifli alışverişler şimdideeen :)

      Sil
  6. Nihahahah çok iyi dürterim :D:D
    İyi ki dürtmüşüm çok da iyi oldu çok da güzel oldu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen dürt beni ara sıra böyle faideli şeyler için Gösdeeeemmmm :))) Öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.